شرکت نوید برق سایدا

درباره شرکت

نوید برق سایدا
شرکت نوید برق سایدا یک شرکت فنی مهندسی تازه تاسیس می باشد و یکی دیگر از شرکتهای تابعه گروه تولیدی صنعتی نیک الیاف™ است. این شرکت در زمینه تولید انرژیهای پاک و تجدید پذیر همانند نیروگاه های بادی،خورشیدی ،CHP و … با برند سایدا™ مشغول به فعالیت است، هدف اصلی سایدا™ حفظ محیط زیست و پاسداری از آن بوسیله تولید انرژی های پاک می باشد  و در حال حاضر مشغول به احداث نیروگاه خورشیدی  خود در جوار کارخانجات نیک الیاف کردستان می باشد.

نیروگاه خورشیدی سایدا™ با استفاده از پنل های شرکت SHARP و اینورترهای شرکت Fronius که جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا هستند، قادر به تولید یک مگاوات برق پاک می باشند که برق تولیدی در مجموعه وارد چرخه تولید می گردد و مازاد آنرا وارد شبکه توزیع سراسری برق منطقه ای می نماید و این امر علاوه بر اشتغالزایی و حفاظت از محیط زیست باعث پایین آمدن بها تمام شده در محصولات نیک الیاف™ خواهد شد.

این شرکت در نظر دارد که تا ۵ سال آینده مقدار ۱۰۰ مگاوات برق پاک را که حاصل تولید پنل های خورشیدی و توربین های بادی می باشد، وارد شبکه توزیع نماید و آنرا به خارج از کشور صادر کند و با همکاری شرکت های معتبر دنیا نظیر SHARP وSIEMENS اقدام به احداث کارخانه تولیدی در زمینه پنل های خورشیدی نماید. سایدا™ خود را موظف بر این میدارد که هر ساله ۱۰ درصد از درآمد خالص را صرف آموزش و یادگیری جوانان در زمینه صرفه جویی در مصرف برق و حفاظت از محیط زیست با کمک مدارس، صدا و سیما و نهادهای مردمی و … هزینه نماید.

باما در ارتباط باشید

تصویر کپچا
تماس باما